top of page

Groupe discussion TDA/H

Public·24 membres

KAS Eupen KRC Genk kijken live stream 10.12.2023 Streamen

2 uur geleden — KAS Eupen - KRC Genk. 01:30. RSC Anderlecht MOTD Live: Voetbal ... kijken live stream 03.12.2023 6 uur geleden 3 ...saasd sdsdg. Developer.

"12:51Siebe Van der Heyden heeft een kleine operatie ondergaan aan zijn schouder. Hij zal sowieso uit zijn voor zondag. Yorbe Vertessen trainde, net als Boniface en Teuma, apart. Karel Geraerts12:50Ik wacht af hoe de geblesseerden (Teuma en Boniface) voor de dag komen morgen op de laatste training. Ze doen er alles aan om fit te zijn. Na morgen kies ik mijn 11 om de strijd aan te gaan. Karel Geraerts12:49Als ik de kansen nu inschat: 50% voor Antwerp, 25% voor Union en Genk. Ze hebben 5 à 6 basisspelers verkocht. We speelden toch een fantastisch seizoen met mooi voetbal. Met 15 punten voorsprong denk je dat het gebeurd is. ""Iedereen dacht al bijna dat Genk kampioen was. Dan hebben we het een beetje uit handen gegeven, maar in deze laatste match is er weer hoop en weer een kans. Die laatste kans moeten we gewoon grijpen. ""Van mij mag iedereen kampioen spelen. Ik vind dat zowel Antwerp, als Union een straf seizoen gespeeld hebben. Genk ook met persoonlijk het mooiste voetbal. Dus laat het Genk maar zijn. Stijgt daar de temperatuur voor de komst van Antwerp? 12:59Einde persconferentieDe eerste tussenstop bij Union is achter de rug. Straks om 13. 30 uur volgt de persconferentie van Wouter Vrancken in Genk. 12:58Karel Geraerts12:56Union nooit aan kop, tot laatste speeldag? "Het is het allerbelangrijkste om aan het einde van de competitie bovenaan te staan", reageert Geraerts op het feit dat Union nooit op kop stond. "Dat zag je ook toen Club over Gent wipte aan het einde van de reguliere competitie. (Streamen>>>) Standard Genk kijken 25 november 2023 25 nov 2023 — 18 uur geleden — Standard Luik - KRC Genk » Tussenstand & Live stream + Livestream Standard Luik KRC Genk vandaag bekijken. Eupen KAA Gent KV ... Genk OHL kijken stream 12 november 2023 KRC Genk Fixtures, R KRC Genk Fixtures, Results, Live Scores, Live Streams. « Vorige. Volg Zondag, 12 November · Pro League. 7:00. Genk vs OH Leuven · Proximus Pickx, Play . [live kijken*] Eupen Genk kijken live 10.12.2023 [Streamen 2 uur geleden — Livestream Genk - Eupen kijkenDe voetbalwedstrijden tussen KRC Genk en KAS Eupen zijn ontmoetingen in de Belgische Jupiler Pro League en hebben ... GENK-AS Eupen Op TV Kijken. Waar? (2023)Wat vind je op deze pagina? Genk Op TV Vandaag Live Stream | Genk Live Kijken. op tv van Genk kijken kan heel erg makkelijk op het internet. Je zal verrast zijn... Genk Op TV Vandaag | Genk Live Kijken. Genk op tv kijken. op tv van Genk kijken kan erg gemakkelijk op het internet. Hesgoal Genk. Genk Op TV Vandaag Live Stream | Genk Live Kijken. Karel Geraerts12:52Enkel supporters van Club gunnen het Antwerp niet"Ik heb al heel veel gehoord van supporters dat ze het Antwerp niet gunnen, maar zij staan niet op het veld", wuift Karel Geraerts de geruchten weg dat Club Brugge niet de volle 100% zal geven tegen Union. "Ik ben ervan overtuigd dat ze de wedstrijd professioneel aanvatten en willen winnen. "We weten dat er vier hele sterke ploegen zitten in de play-off. ""Ik moet mijn spelers bedanken dat ze tot de slotspeeldag meedoen voor de titel. Ze legden goed de focus op goed voetbal brengen en niet op randzaken. Dat Antwerp de kwaliteit heeft om een wedstrijd dood te doen, weten we. Maar we hebben ze hier ook gedomineerd, tot een foutje viel, en daar zijn we gaan winnen. ""Het wordt een interessante wedstrijd. De apotheose van de play-offs wordt er een waar iedereen op hoopte. Wij hebben de kleinste kans van de drie, maar zolang die kans er is, geloven we erin. "13:40We moeten niet zoeken naar een evenwicht in aanval. We moeten gewoon ons spel spelen zoals we dat doen vanaf dag 1. De spelers moeten doen waar ze goed in zijn. Gewoon normaal doen, zeg maar. Wouter Vrancken13:38Geblesseerden? Neen, enkel Nicolas Castro heeft een pijntje. De rest trainde mee met de groep. Wouter Vrancken13:29Genk aan de beurtNa een ontspannen Karel Geraerts, schakelen we over naar Wouter Vrancken in Genk. Livestream Racing Genk - Eupen, Pro League 3 apr 2022 — KAS Eupen in eigen huis nog met 3-2 van KRC Genk. Zo'n resultaat zou Hoe kan ik gratis livestream kijken naar Genk tegen Eupen bij Bwin TV? ""Onze kwaliteit is spelvreugde. Die moet er zondag zijn. "13:45Los van het resultaat, denk ik dat Club zijn job zal doen. Als sportman geef je niets weg. Rik kennende, zal hij het ook niet te grabbel gooien. Wouter Vrancken13:44De sfeer en de supporters waren schitterend dit jaar. Voor het seizoen wilden we als groep een synergie kweken tussen veld en tribune. Dat deden we door ons shirtje nat te maken, voor de club, fans en het logo. Dat is wat de aanhang wil. Zij geven een extra boost. Wouter Vrancken13:43Kijken naar wat bij Union gebeurt? Dat kan niet, hé. We hebben zelf een wedstrijd gepland. Wouter Vrancken13:41Thuis twee keer verloren van Antwerp"Goh, speelt dat? ", vraagt Wouter Vrancken zich af over de statistiek dat Antwerp twee keer kwam winnen in Genk. KAS Eupen KV Kortrijk kijken live 02/12/2023 2 uur geleden 2 dec 2023 — KAS Eupen - KV Kortrijk. (ONLINE@@@) Kortrijk Eupen kijken live stream 20 augustus 20 Wedstrijden .. ""Wie het ook haalt: het is een verdiende kampioen. We hebben alle drie gestreden een heel jaar lang. Of het nu Genk, Union of Antwerp wordt, we moeten elkaar kunnen feliciteren voor een spannend seizoen. "12:54De champagne? Die staat altijd koud op Union. We zullen niets te kort hebben als we winnen. We zijn heel ambitieus, dus spelen zondag voor de eerste plaats op het juiste moment. Karel Geraerts12:54De stress valt heel goed mee. Iedereen is nog cool en relaxed, zoals zo vaak bij ons. Iedereen leeft ongeduldig, maar ontspannen toe naar zondag. Op dat vlak zit het goed. LIVE titelstrijd: 3 superfans Waes/Van Roy/Krimson: "Ik ga 4 jun 2023 — KAS Eupen, 15, 16, 4, 9, 3, 19, 33. 14, Westerlo, 14, 17, 3, 9, 5, 23, 33. 15, OH Leuven, 12, 16 KRC Genk ontvangt op de slotspeeldag Antwerp ...

À propos

Bienvenue dans le groupe ! Vous pouvez communiquer avec d'au...
bottom of page